sreda, 10. junij 2009

Današnji dan je.... v bistvu si sploh ne zasluži, da bi se ga omenjalo. Plan je bil tak; vsedem se v avto in se odpeljem... nekam,verjetno na morje, ali pa nekam kjer je voda... samo da Ljubljana ostane daleč za mano, okrog mene zelena barva, pred mano pa šumeča voda. To je edino kar sem si želela. V resnici pa sedim pred računalnikom, boli me glava in sovražim vse okrog sebe, in to samo zaradi tega, ker sem včeraj preden sem šla spat rekla: "Sam še mejle pogledam". Pa tako lepo bi lahko bilo... lahko bi samo ugasnila računalnik, danes ga pa sploh prižgala ne bi in zdaj bi z mirno vestjo bila že... nekje. To ti je čar samostojnega poklica; nikoli delat načrtov, ker se itak ne bojo uresničili.

4 komentarji:

  1. Kva pa tebi dogaja? Upam, da boš kmalu videla morje, se okopala v njem in sprala vse skrbi.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa sej nimam skrbi,sam glava me boli, pa nič se mi ne da in čist neproduktivna sem.... v glavnem na počitnice moram

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj pa pol tu delaš?
    ;)
    Jaz bi tudi ... počitnice.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  4. :)
    Pokaž mi enga, ki bi si jih branil :)))

    OdgovoriIzbriši