nedelja, 18. april 2010


hm....mičkeno čuden dan. Čez vikend sem se znebila otrok, ker imam tooooo ogromno za narest, da za našima elektrarnama na dveh nogah res ne bi mogla kaj dosti naredit, in tako je prišlo do tega: Tomaž saj veš no.... nov računalnik, pa to ... pa neki sem dobila še za delat.... pa hm, ja no ...a bi lahko ....blablabla
Ja, nov računalnik imam, ker je šel tisti stari hvalabogu končno na zaslužen počitek, postavila sem razstavo...končno spet po stotih letih, in moram priznat, da je krasen občutek.


In Rosa je luštna, ko se postavi spodaj pod slikice pa začne tulit Osa Osa, pa Bin Bin. Ko je prvič začela s tem, kar nisem mogla verjet da prav slišim.
No saj, ko berem kaj sem napisala, je vse tako kaotično da še zbrisat in popravit nimam kaj....je pač tak dan.
V glavnem včeraj nisem delala nič, ker zmeram rabim kakšen dan, da se navadim, da ni nikogar, ki bi plezal po meni in ker je tukaj itak še nedelja, ko bom fuuuul delala. In kaj sem delala danes? Skoraj cel dan sem prespala, vmes sem šla še na ene par pasjih sprehodov...v glavnem delala nisem NIČ. Ampak saj je še noč pred mano...zakaj mora biti vikend tako kratek?

4 komentarji:

  1. O, čestitke! Sem tako vesela zate, da je vse lepo uspelo. Krasno zgleda ;) In Rosa je že prava mala klepetulja ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja je :) in vse mora biti točno tako kot reče, ker v nasprotnem primeru letijo flaše po luftu, možnsti, da se je pa včasih česa ne razume, pa sploh ne upošteva, ker ona ja žre zna vse :DDD

    OdgovoriIzbriši
  3. delček razstave, ki se vidi, deluje tako zelo elegantno... čestitke.

    OdgovoriIzbriši