petek, 21. maj 2010

V nedeljo dobim pa obisk in se mi sanja ne kaj naj skuham. Nekaj bi kar je v 5ih minutah fertik, zgledalo bi pa, kot da sem kuhala 3 dni. In eden al pa dva čistilca bi mi tudi prav prišla. V glavnem, sem v totalni dilemi; začnem razmišljat kaj čem kuhat, kar je zelo težko, ker mi baraba noče povedat kaj ima rad in kaj ne, ko pa pogledam po stanovanju... po moje še po atomski bombi ne bi bilo takega kaosa, si pa rečem da moram itak najprej pospravit, kar je pa bistveno lažje rečt kot naredit. Sploh ne vem kje začet. V omare ne morem več tlačit ker so že do vrha nabutane, če se pa lotim zdaj še omar pa do konca poletja ne bom končala....in spet še vedno ne vem kaj naj skuham.

2 komentarja:

  1. Večna dilema :)

    Kaj boš kuhala je odvisno od obiskov. Pričakujejo super kosilo z 6imi hodi, ali samo, da je.... Jaz sem pravkar skuhala rezance s špinačo in sirom - 15 minut, da si prste oblizneš :) Ampak verjetno to ne bo dovolj :P
    Glede pospravljanja-kavč odmakni malo od stene, pa pridobiš nov prostor za "pospravljanje" Samo zadaj zmečeš in pokriješ z okrasnimi blazinami.

    OdgovoriIzbriši
  2. :DDD problem je samo ker že zdaj ni nobene stene za njim, pod njega se pa sploh ne upam pogledat.
    S 6imi hodi :D ah ne bo take panike, že zdaj pričakuje kokice... ampak ne moreva cel dan sam kokic jest :D

    OdgovoriIzbriši