ponedeljek, 30. maj 2011


Naša nova pridobitev...že spet!! le da tokrat ni tiček in ni pobran s ceste. Cel teden sem zbirala pogum; ali sem sposobna si nagrmadit še enega kužka, ampak dejstvo je bilo tako, da bi se do konca življenja žrla, da je moral it en kužek več na inekcijo samo zato, ker sem bila lena in se mi ni dal poskrbet še za enega kužka. Konec koncev, če imaš enega je pa res vseeno, če namesto enega trapastega psa vodiš ven dva, pa dva podivjana otroka...zakaj pa ne. Saj jaz, ko sem bila majhna sem si tudi želela imeti živalski vrt doma. In danes, ko prideta domov, bosta odkrila, da sta čez vikend dobila še enega kužka..to bo veselje. In Brin bo, po moje, glede na to, da je psička že začel razmišljati o tem koliko mladičkov bosta s Packom imela.


Tole je pa naša punca utrujena iz Rožnika.

2 komentarja:

  1. ne predstavljam si, kako visoko bi naša "tamala" (sicer že polnoletna :) ) skočila, če bi jo doma pričakalo takšnole presenečenje - menda me poje od veselja :)
    naj bodo skupni trenutki še in še lepi, zabavni, poučni, veseli, poskakujoči, sprehajajoči...

    OdgovoriIzbriši
  2. joj :D veš kakšne učke je Brin dobil :) Že tako ima velike, potem ko je pa ugotovil da je tisti še en kužek tudi naš.... Zaradi tiste sreče, ki se mu je takrat narisala se je splačalo še mal zakomplicirat life :))

    OdgovoriIzbriši