torek, 17. februar 2009

Janko

In za Packom pride Janko, naš mali plešasti ptič. K nam je prišel, ko se je moj bodoči bivši možek v neki rahlo opiti evforiji odločil, da mi naredi veselje s ptički, in ker bomo imeli ptičje otroke, mora biti seveda parček. In tako sem dobila dve Ljubezenski papigi, ki pa nista bili čisto iste vrste, ampak to so v trgovini nekako pozabili omeniti. Ampak koneckoncev glede na to, da nisem imela namena z njimi obogateti, to res ni bilo bogve kako pomembno. Bili sta lepi zeleni papigi, ena z rdečo in ena črno glavico. In gospodična z rdečim klobučkom, ime smo ji dali Metka, ampak jaz sem jo klicala Kokoš, se je kaj hitro začela spravljati na svojega ljubimca Jankota. Kokoš je kar rastla in rastla, srota od Jankota se je pa krčila in manjšala ... in naš Janko je postal nudist.
No moja uboga Kokoška je na žalost konec lanskega leta zbolela in letos za vedno zaspančkala. naš Janko, pa moram reči, da se še nisem odločila ali je vesel, ker seje osvobodil večletnega puljenja perja, ali je nesrečen ker je sam. Kletke sicer ne zapušča, in stalno ždi na svoji palci, ampak poje pa tako in toliko kot v štirih letih še ni, in mogoče mu bo nekoč spet perje zraslo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar