petek, 20. februar 2009

maškare

Danes me je cel dan zafrkaval internet, telefon in televizija pa itak nista delala, ker je vse v kompletu. me prav zanima kako bi se to reševalo če ne bi bilo mobitelov. In potem kličes tja, da prijaviš napako in da naj zaboga že kaj naredijo, pa ti povejo da si štirinajsti v vrsti in hvala za potrpežljivost in to traja naslednje pol ure ali pa še več. In ko stoprvič slišiš "In hvala za potrpežljivost", sanja semi ne zakaj hudiča morajo vsake dve minute to ponovit, že vidiš pred seboj eno glavo ki ti tumba - hvala za potrpežljivost, hvala za potrpežljivost, hvala za potrpežljivost - v roki pa držis kladivo pa BUMBUMBUM. Nevem kdaj sem bila nazadnje tako znervirana, kakor danes, zaradi tele potrpežljivosti. Pa sam pošto sem hotela pogledat.

Ampak petek je in jutri so hvalabogu maškare. Že od ponedeljka so na sporedu, tako da danes samo še meč dokončamo pa smo, jutri pa žur pa krofi. Predstavljamo namreč Kraljestvo zlatega zmaja. Brin je vitez iz reda Zlatega zmaja, mi trije z Roso in Packom bomo pa princeske. Sicer še ne vem kako se bosta tamajhni dve princeski s tem strinjali, ampak vitez je pa strašni.
Kako se bosta pa obnesli princeski, bomo pa videli jutri.

2 komentarja:

  1. Res imate pravega viteza doma. No, me zanima če bodo tudi princese tako avtentične ;)

    Mi pa smo včeraj v solzah pristali na to, da bomo ninja želva, ker je kostum za Batmana še prevelik in je prav starejšemu ;) No, danes zjutraj pa sta me pričakala tako Batman kot ninja želva.

    norčavi pust vsem, moi

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi smo pa danes jokal, pa ne ve, cist dobr zakaj. Po moje zato da se mal mamo spravi ob živce, in zato sem nas pozabila slikat. ako da smo slikanje prestavili na jutri :)

    OdgovoriIzbriši