četrtek, 19. marec 2009

Definitivno je prišla pomlad. Mogoče ne po vremenu in datumu, čeprav je tudi to zdaj bilo. Mislim veme. Nekdo me je s kladvom udaril po glavi in stlačil v milni mehurček in zdaj lepo flafutam tam nekje, levo desno, gor dol ... koga briga.






Se dobro da moški ne berejo babjih čenč, upam da ne, ali pa vsaj večina ne. je pa luskan; tople učke, skravžlani laski in pa lep glas in iz mene je ratalo tole:

Hipnotizirana petnajst letnica z Startas supergami in Toper ruzakom, ki hodi okrog kakor, da bi jo nosila luna. Še celo z mami se spet kregam, kakor v puberteti. Čista ludnica na kubik.

Pa da ne bo pomote; nikol nisem bila tako suha, mam pa izgovor zakaj sem si pavzo naredila. Čeprav ne vem čisto dobro v čemje tukaj povezava, ... pa še enkrat, koga briga.

2 komentarja:

  1. startas so zopet v modi. povzdignili so jih iz tapoceni supergic iz borovo izložbe v high fashion, no, vsaj luksuz zadevo. sem si jih zaželela v barvasti različici in me je skoraj kap. v outletu v btc-ju so ene 80 €!

    pa toper... so retro! sva s prijateljico nosili bunde še 4 leta nazaj v gimnaziji. njena je imela še napis na našitku: sponzor jugoslovanske reprezentance na zimskih OI kajvemkje. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. :)) Sam to vem da brez startask in Toper ruzaka osnovna sola skor ni mogla obstajat

    OdgovoriIzbriši