sobota, 21. marec 2009

Faza: krizeranje, ampak to ni več zabavno.
Bom pa probala ponovi ti tole: Ko bo Rosa tako velika, kot sem bil velik jaz, ko sem bil še majhen kot velik dojenček, bo tudi znala ze govorit.
Po moje, sem ene par velikih in majhnih na žalost, v tej množici pozabila, ker ta monolog je trajal kar ene petnajst minut, bil je pa za počit.

3 komentarji:

  1. Ja, ja, poznam take!
    Vedno bolj se zapleta, pa velik-majhen, na koncu več ne veš kaj je želel povedat. Ali kot je rekel mali fantič, ki je hodil v vrtec k skupini polžkov: Zdaj pa ne vem več ali sem polžek ali fantek ;)-

    moi

    OdgovoriIzbriši
  2. Zgleda, da so to polžkove specialitete :) Mi smo tudi polžki, namreč ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ;)))))
    Bo že držalo ;)

    Na mojem blogu te čaka nagrada.

    moi

    OdgovoriIzbriši